سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تامین هزینه‌های احداث یادمان شهدای حاج عمران پیرانشهر

هم‌اکنون تامین هزینه‌های مربوط به احداث سه یادمان شهدا در کل کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده که یکی از آنها یادمان شهدای حاج عمران پیرانشهر است.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت در جمع خانواده‌های ایثارگران و جانبازان همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سازمان صنعت و معدن این استان 46 نفر ایثارگر وجود دارد که باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی شود.

محمدحسین چراغی تصریح کرد: تمامی استان‌های کشور در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ بوده و تلاش بسیاری برای حفظ کیان میهن اسلامی انجام دادند اما برخی استان‌ها همانند آذربایجان‌غربی و کردستان در هر دو جبهه داخلی و خارجی جنگیده و از ناموس و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کنونی کشور مدیون و مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت مردم ساکن در مناطق مرزی ایران اسلامی بوده است افزود: بی‌شک ثبات، پایداری و امنیت کشورمان در وهله نخست مدیون رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپس همت و تلاش دلیرمردان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکل اشتغال و وجود بیکاری در کشور بیان کرد: باید مشکل اشتغال فرزندان ایثارگران حل و فصل شده و علاوه بر آن به تبدیل وضعیت استخدامی خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز که مغفول مانده توجه شود.

چراغی با بیان اینکه هم‌اکنون تامین هزینه‌های مربوط به احداث سه یادمان شهدا در کل کشور به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده که یکی از آنها یادمان شهدای حاج عمران پیرانشهر است گفت: بی‌تردید موضوع اردوهای راهیان نور در کشور، مسئله مهمی بوده و برکتی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زائران را بیش از پیش با ارزش‌های نظام اسلامی آشنا می‌سازد.

مسئول امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: دو نوع فعالیت در یادمان شهدا اجرا می‌شود که یکی مربوط به ورود زائران راهیان نور و ساماندهی مربوط به آنها بوده و یکی نیز تامین و پشتیبانی‌های لازم در اجرای این برنامه است، که وزارت خانه صنعت و معدن در این زمینه کمک می‌کند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.