سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کشتی گیران نونهال همدانی در راه جام جهانی کشتی آزاد

3 کشتی گیر نونهال آزاد کار همدان که در مسابقات قهرمانی کشور مقام آورده بودند در اردوی تمرینی تیم ملی حضور یافته و تمرینات خود را آغاز کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این اردو تحت عنوان اردوی بستر سازی نونهالان از روز پنج شنبه چهاردهم مرداد به مدت 5 روز در سالن خانه کشتی زنده یاد تجدد اصفهان برگزار گردید و حسین رسولی از فامنین ، فردین طالبی از اسدآباد و محمد امین لرستانی از فیروزان نهاوند تحت مربیگری محمد سهرابی در این اردو شرکت کرده و زیر نظر تورج ظفری مربی برجسته کشور آموزش دیدند .

محمد سهرابی که به همراه فردین طالبی و حسین رسولی برای بار دوم در سه سال گذشته در این اردو ها ظاهر می شد اذعان داشت که سطح اردو بسیار بالا بود و کشتی گیران زیر نظر دکتر مجید ترکان و سرپرستی تورج ظفری تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند .

به گفته وی بنا به نظر تورج ظفری و نظر فدراسیون کشتی مرحله دوم اردوهای تیم ملی نونهالان قبل از شروع جام جهانی برگزار می گردد تا نونهالان کشورمان بتوانند با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور بیابند .

حسین رسولی در وزن 66 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور که تیر ماه در استان آذربایجان شرقی شهرستان بناب برگزار شد به مقام اول و مدال طلا رسید و محمد امین لرستانی و فردین طالبی به ترتیب در اوزان 42 و 73 کیلوگرم به مقام دوم رسیدند و به مدال نقره اکتفا کردند .

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.