سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویترز: مقام امنیتی آمریکا کشته شدن حافظ سعید خان را تایید کرد

یک مسئول دفاعی آمریکا گفت: سرکرده شاخه تروریستی داعش در افغانستان و پاکستان در حمله هوایی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در افغانستان کشته شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مسئول دفاعی آمریکایی روز جمعه گفت: سرکرده شاخه تروریستی داعش در افغانستان و پاکستان در حمله هوایی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در افغانستان در 26 ژوئیه کشته شده است.  

بر این اساس، سفیر افغانستان در پاکستان پیشتر گفته بود حافظ سعید خان در حمله هوایی هواپیمای بدون سرنشین کشته شده است. کشته شدن وی ضربه مهمی به تلاشهای این سازمان برای گسترش نفوذ خود در افغانستان و پاکستان به شمار می آید. این مسئول آمریکایی که خواست نامش فاش نشود افزود: این حمله در منطقه کوت در ولایت ننگرهار افغانستان صورت گرفت.

عمر زاخیلوال، سفیر افغانستان در پاکستان به رویترز گفت: از طرف نیروهای امنیتی افغانستان اطمینان پیدا کرده که حافظ سعید خان کشته شده است.

وی افزود: حافظ سعید خان سرکرده ولایت خراسان وابسته به سازمان داعش با سرکرده های بلندپایه و نیروهای خود در حمله هوایی که هواپیمای بدون سرنشین آمریکا 26 ژوئیه در منطقه کوت در ولایت ننگرهار افغانستان انجام داد کشته شد.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.