سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر رژیم غذایی بزرگترین ورزشکاران جهان؛

ان بی سی نیوز: قهرمانان اسطوره‌ای المپیک چه می‌خورند؟+تصاویر

پایگاه خبری شبکه ان بی سی نیوز در گزارشی به رژیم غذایی اسطوره‌های ورزشی المپیک پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه ان بی سی نیوز، برای آنکه یک ورزشکار المپیکی باشید، باید بیش از یک صبحانه المپیکی بخورید. برای اینکار باید در تمامی وعده‌های غذایی خود مانند یک قهرمان تغذیه کنید. تنوع غذایی قهرمانان برتر المپیک گستردگی زیادی دارد. 

کری والش


بازیکن افسانه‌ای تیم والیبال ساحلی زنان آمریکا در دوره‌های گذشته المپیک موفق به کسب 3 مدال طلا شده است. پیش از برگزاری مسابقه والیبال ساحلی آمریکا با سوییس در مرحله گروهی المپیک 2016 ریو، والش به مانند عادت همیشگی ساندویچ کره بادام زمینی و عسل خورد. تیم والیبال ساحلی آمریکا این مسابقه سخت را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

اوسین بولت


دونده مطرح جامائیکایی و سریعترین انسان جهان به طور معمول ناگت مرغ و بال را برای صبحانه می‌خورد. این غذا به طور 24 ساعته در رستوران مک دونالد در دهکده المپیک به صورت رایگان به ورزشکاران ارائه می‌شود. با این وجود، راز غذایی برای موفقیت بولت در مسابقات سیب زمینی است. قهرمان دوی سرعت جهان به طور روزانه 5500 کالری غذا مصرف می‌کند.

گبریل داگلاس


این ژیمناست آمریکایی در المپیک لندن دو مدال طلا کسب کرد و موفق شد تا این لحظه از برگزاری مسابقات المپیک 2016 ریو یک مدال طلا بدست بیاورد. او در مصرف بادام و شکلات سیاه افراط می‌کند. با این وجود، داگلاس مصرف پروتئین و سبزیجات خود را کم می‌کند و به طور معمول 2 هزار کالری روزانه دریافت می‌کند. این میزان هم‌راستا با توصیه پزشکان برای مصرف طبیعی 2 هزار کالری برای زنان و 2500 کالری برای مردان است.
 
رایان لوچت


شناگر مطرح آمریکایی و دارنده 11 مدال رنگارنگ در ادوار گذشته المپیک، تا این لحظه از برگزاری مسابقات المپیک 2016 ریو یک مدال طلا کسب کرده است. لوچت روزانه 7 تا 8 هزارکالری غذا مصرف می‌کند و علایق غذایی خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. برای لوچت هفته قبل از مسابقات یعنی هفته پاستا (غذایی ایتالیایی شبیه ماکارونی) است. سرآشپز این شناگر آمریکایی ( که برای لبرون جیمز نیز آشپزی می‌کند) انواع بسیار گسترده‌ای از پاستا را برای او طبخ می‌کند. با این وجود، او در روزهای جمعه از این رژیم غذایی پیروی نمی‌کند و پیتزا و بال کبابی می‌‌خورد.

کیتی لدکی


دختر شناگر 19 ساله آمریکایی توانست در المپیک لندن مدال طلای 800 متر آزاد را کسب کند. شناگر شگفتی ساز آمریکایی تا این لحظه از برگزاری مسابقات المپیک 2016 ریو، 3 مدال طلا و یک مدال نقره برای کاروان آمریکا تصاحب کرده است. او در مصاحبه با سی بی اس می‌گوید: من رژیم غذایی بسیار ساده‌ای دارم. من هر چه که مادرم برایم طبخ کند می‌خورم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
ماشاالله ورزشکارهای آمریکا