سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک 2016 ریو

مصاف سخت سامورایی ها در چهارمین دیدار گروهی

دور چهارم رقابت های دور مقدماتی بسکتبال زنان المپیک با انجام 3 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال قهرمانی زنان المپیک با انجام 3 دیدار در گروه نخست بازی ها پیگیری می شود.

بلاروس – ترکیه / 19:45 به وقت تهران

نخستین دیدار دور چهارم رقابت های مرحله گروهی با دیدار تیم های بلاروس و ترکیه آغاز می شود . زنان بلاروسی در سه بازی گذشته خود به 2 شکست و 1 پیروزی دست یافته اند . ترکیه هم دقیقا وضعیت مشابهی با بلاروس دارد و تنها به یک پیروزی دست یافته است . دو تیم به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم گروهشان قرار دارند و این بازی برای دو تیم اهمیت زیادی دارد زیرا برنده می تواند عملا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

فرانسه – برزیل / 23 به وقت تهران

دومین دیدار مرحله گروهی نیز میان دو تیم فرانسه و برزیل برگزار می شود .
برزیلی های تاکنون میزبان بردی را کسب نکرده اند و این روز ها در قعر جدول قرار دارند. امید زنان برزیلی برای صعود از این گروه بسیار کم است فرانسه اما وضعیت متفاوتی دارد آن ها به 2 برد دست یافته اند و امیدوارند تا با کسب یک پیروزی دیگر صعودشان را قطعی کنند.

ژاپن – استرالیا /1:15 بامداد

استرالیا ، قدرتمند ترین تیم حاضر در این گروه بامداد فردا به مصاف ژاپنی می رود که در بازی گذشته مغلوب ترکیه شده است . کانگورا ها این روز در صدر جدول حضور دارند و در تمام بازی هایشان به پیروزی رسیده اند آن ها امیدوارند امشب زاپنی ها را مغلوب کنند تا با اقتدار راهی مرحله بعدی شوند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، ریو ، المپیک ، برزیل ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.