سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حضور خدام حرم رضوی در اداره بهزیستی کاشان

خدام حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی به دارالمومنین کاشان با رییس و کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان دیدارکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،این کاروان  امروز  پس از ورود به کاشان با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان مجموعه عوامل این اداره را متبرک به استلام پرچم متبرک سبز رضوی و پرچم بوسی گنبد ثامن الحجج کردند.
توزیع بسته تبرکی نمک، مدیحه سرایی و توسل به آستان ثامن الایمه علی بن موسی الرضا علیه السلام از جمله برنامه های حضور خدام حرم رضوی در کاشان بود.
حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر،  دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد اینشهرستان و حضور در بازار تاریخی کاشان از بازارچه مسگرها تا میانچال و اقامه نماز جماعت ظهر وعصر در مسجد ومدرسه علمیه آیت الله مدنی  تعدادی از برنامه های حضور خدام حرم رضوی در کاشان است.
دیدار خدام حرم رضوی با اهالی روستاهای حسنارود، نشلج، مشهد اردهال، علوی و علی آباد از برنامه های کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان در روز جمعه 22 مردادماه است.
این خادم فرهنگی امام رضا (ع)، عیادت از بیماران سرطانی. دیالیزی و بیمارستان های کاشان از برنامه های حضور خدام حرم رضوی در روز شنبه 23مردادماه است.
حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستای حسن‌آباد، اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان برنامه های این کاروان در روز یکشنبه 24 مردادماه است.
حضور خدام حرم رضوی در قالب بازدیدها،  عیادت ها و دیدارهای مردمی با عناوین بزم نور، یاران آفتاب، پناه جان، حبیبان الهی، کاروان عشق، آغوش پدرانه، به رسم ادب، دستان شکوفاگر، تکریم خدمتگزاران، آرام جان و پیام رهایی برگزار می شود.
این کاروان به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هفتم آستان از مشهد مقدس به کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.