سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

بزرگترین ماموریت ارس تعامل با اقتصاد جهانی است

معاون امور زیربنایی و توسعه ارس گفت: بزرگترین ماموریت ارس تعامل با اقتصاد جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حاتمی در نشست تشریح زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی گفت: امروزه در راستای تعامل و حضور در اقتصاد جهانی وجود سیستم مخابراتی و ارتباطی قدرتمند و با تکنولوژی روز ضروری است از این‌رو ایجاد بستر الکترونیک و توسعه فضای دیجیتال در ارس بسار حائز اهمیت می‌باشد.

حاتمی در خصوص سرویس‌های ارائه شده مخابراتی و ارتباطی در ارس اظهار کرد: سرویس‌های دیتای mpls ,mpls ویژه , ptmp, ptp اینترنت، اینترانت و اینترنت پرسرعت با حجم دلخواه از مهمترین سرویس هایی است که سرمایه گذاران ارس می توانند از آن استفاده کنند. 

وی در خصوص سایر برنامه‌های پیش روی این معاونت گفت: ایجاد چتر وای فای و همچنین ایجاد سیستم مخابراتی به روز در جانانلو و خداآفرین همزمان با توسعه زیرساخت های مخابراتی سایر زون های ارس از مهمترین برنامه های آتی این معاونت می‌باشد.

حاتمی در پایان گفت: در حال حاضر 20 کیلومتر فیبر نوری کارگذاری شده است و تمامی سایت های ارس دارای فیبر نوری هستند.

گفتنی است نشست تشریح زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی با حضور مدیرعامل و معاونین منطقه آزاد ارس، مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی و سرمایه گذاران به همت معاونت امور زیربنایی و توسعه در آمفی تئاتر حکیم نباتی ارس برگزار شد و در پایان این مراسم از از تکنولوژی جی پان نیز رونمایی شد.

لازم به توضیح است این پروژه با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و شرکت مخابرات آذربایجان شرقی و مجموعا با 120 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.