سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پخش ویژه برنامه مبارزه با مواد مخدر از صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی ازپخش برنامه ویژه مبارزه با مواد مخدر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ لطیفی در حاشیه بازدید از اماکن نگهداری معتادین مراکز ماده 16،بابیان اینکه ایجاد مراکز ماده 16 و 15 در استان با این وسعت اثری ماندگار و جاوید و فراموش‌نشدنی است، گفت: وظیفه رسانه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و تقدیر و تشکر از کارهای خوب است که سعی کرده‌اند در این مسیر قدم‌های بزرگی بردارند.

وی افزود: در این راستا صداوسیمای مرکز استان 3 هزار و 500 دقیقه برنامه به‌صورت مستقیم ویژه مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و گزارش خبری تولید و پخش‌شده است.

لطیفی ادامه داد: همچنین نزدیک به 2 هزار دقیقه برنامه نیز در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به موضوع مبارزه با مواد مخدر پرداخته‌شده و تا امروز 5 هزار و 500 دقیقه برنامه خوب بوده اما باید بیش از این نیز در این راستا کار کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: بر همین اساس  برنامه‌ریزی که برای سال 95 انجام‌شده با یک هزار دقیقه افزایش برنامه در این مسیر تلاش خواهیم کرد قدم‌های مناسبی را برداریم.
 
وی گفت: همچنین در حوزه پژوهشی نیز 850 سوژه در موضوع آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر تهیه و در اختیار برنامه‌سازان حوزه اجتماعی قرار داده‌شده تا کار شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.