سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از محتوای کتاب های جدید در مراکز آموزش از راه دور

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش به توسعه آموزش از راه دور مبتنی بر کتاب های جدید و با استفاده از ظرفیت های الکترونیکی خبر داد.

گودرز شاهمرادی مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص برنامه های این مرکز در جهت گسترش  عدالت آموزشی گفت : از جمله مهمترین این طرح ها، راه اندازی مراکز مشاوره تحصیلی در مدارس آموزش از راه دور ، برنامه ریزی جهت جذب بازماندگان از تحصیل در دوره  های متوسطه  اول و دوم ،  افزایش پوشش تحصیلی ایرانیان خارج از کشور با همکاری مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و تولید محتوای جدید در دوره های اول  و دوم متوسطه براساس کتابهای جدید با استفاده از ظرفیت های  الکترونیکی است.

شاهمرادی به برگزاری جلسات  توجیهی با روئسای مشارکت های مردمی ، کارشناس مسئولان  آموزش از راه دور استان ها، مدیران  وموسسان مدارس در سطوح استانی و مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان نهضت سواد آموزی و سازمان زندان‌ها در جهت افزایش پوشش تحصیلی وبرنامه ریزی کلیه مدارس براساس اسناد بالادستی از دیگر اولویت های مدیریت آموزش از راه دور است .

وی افزود :  تشکیل شوراهای  هماهنگی  موسسان در تمامی استان ها و شورای مرکزی با  5 کمیته  کیفیت بخشی هم چنین  برگزاری دوره های آموزشی کاربردی  44 ساعته برای مدیران  ،معاونین و مشاورین این مدارس در ارتقای کیفیت آموزش ها تاثیر دارد.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش وپرورش بیان کرد:دوره های ویژه موسسان به شیوه  حضوری و آموزش مجازی برای قریب به  هفت هزار  نفر از معلمین و عوامل اجرایی مدارس برگزار می شود. 
 
وی گفت: تدوین فعالیت های پرورشی و ورزشی براساس ظرفیت های این مدارس ، ساماندهی امور مالی و شهریه مدارس از دیگر اقدامات این نهاد به شمار می آید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.