سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک 2016

پیروزی آسان کانادا مقابل سنگال

تیم ملی بسکتبال بانوان کانادا در یک بازی آسان مقابل نماینده آفریقا به پیروزی رسید .

به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های بسکتبال المپیک در بخش بانوان با انجام دیدار دو تیم کانادا و سنگال در دور سوم مرحله گروهی گروه دوم بازی ها  به پایان رسید . 

کانادایی ها که پیش از این دیدار موفق شده بودند در مقابل تیم های چین و صربستان به پیروزی برسند در یک دیدار آسان با نتیجه تنها نماینده قاره سیاه در رقابت های زنان بسکتبال المپیک را شکست دادند . 

سنگالی ها که پیش ازاین  در مقابل  آمریکا و چین صد تایی شده بودند باز هم در این بازی شکست خوردند تا عملا دیگر امیدی به صعود نداشته باشند . 

کوارتر اول این بازی با درخشش لحظه ای سنگالی ها آغاز شد به طوری که آن ها در همان ابتدا موفق شدند با رقیبشان اختلاف خوبی پیدا کنند . 

اما این اختلاف کافی نبود و در ادامه راه کانادایی ها به بازی بازگشتند و موفق شدند با نتیجه 17 – 10 به برتری برسند .

کوارتر دوم هم تفاوت چندانی با قبل نداشت و باز هم این کانادایی ها بودند که توانستند با اختلاف اندک 2 امتیازی ، 16 – 14 پیروز شوند . 

سنگالی ها که کنترل بازی را از دست داده بودند باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و کوارتر سوم را هم با نتیجه 22 – 17 واگذار کردند . تا در نهایت بازی به کوارتر آخر کشیده شود . آن ها کوارتر آخر را 17 -13 بردند و اگر چه کانادایی ها نتوانستند مانند همسایه جنوبیشان سنگال را در پایان  صد تایی کنند اما در نهایت با نتیجه 68 – 58 به برتری رسیدند .  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.