سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بهتر سند تحول بنیادین در گروه تشکیل ستاد پشتیبانی آن

وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد تشکیل ستادی برای پشتیبانی از سند تحول بنیادین و اجرای هر چه بهتر آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور ضمن خیر مقدم به ریاست جمهوری و همراهان وی و تشکر از حمایت های دولت اظهار داشت:حمایت های ریاست جمهوری و هیات دولت در دولت یازدهم در قالب برنامه های متنوعی بوده که افزایش تخصیص اعتبارات در سال جدید را به همراه داشته است.

وی ادامه داد:اعتبارات مصوب سال 95 نسبت به سال 94 رشد 81 درصدی داشته این امر در حالی است که کشور ما با محدودیت ها و تنگناهای زیادی همراه بوده است.

فانی با بیان این که اجلاس آموزش و پرورش از یادگار ماندگار شهید رجایی است گفت:نزدیکترین مدیران به مدارس در این اجلاس حضور پیدا کردند که از نکات مثبت اجلاس به شمار می رود. 

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:پیشنهاد ستادی برای پشتیبانی از سند تحول بنیادین از سوی آموزش و پرورش مطرح شده که اگر به تصویب دولت برسد گام موثری در عملیاتی کردن سند تحول بنیادین محسوب می شود. 

فانی با اشاره به این که اجلاس امسال با عنوان آموزش و پرورش کانون خلق آینده است اظهار کرد:در این مراسم شش میزگرد با موضوعاتی که الویت بیشتری در نظام تعلیم و تربیت داشته مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد:در برنامه ششم توسعه سند تحول بنیادین مبنای کار قرار گرفته و اجرایی کردن آن از دو سال پیش آغاز شده و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.