سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پرداخت تسهیلات به نانوایی های کرمان

رییس اداره توزیع و فروش شرکت خدماتی بازرگانی منطقه 6 استان کرمان گفت: نانوایی های استان کرمان امسال 150 میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الله قنبری افزود: تسهیلات واگذاری به نانوایی ها با سود 9 درصد محاسبه می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد تسهیلات بانکی اختصاص یافته به نانوایی ها اندک است ، خاطر نشان کرد: سعی می شود بیشتر به نانوایی های مناطقی که بیشتر به تسهیلات نیاز دارند پرداخت شود.

وی از وجود 100 واحد نانوایی آزادپز در استان کرمان خبرداد و تصریح کرد: اطلاعات مصرف کنندگان آرد از جمله نانوایی های فانتزی، آزادپز و صنعتی به منظور ثبت در سامانه در بانک سپه ثبت می شود.

قنبری یادآورشد: امسال در استان کرمان به طور وسیعی به خودکفایی در تولید گندم رسیدیم به طوری که سال گذشته 150 هزار تن گندم و امسال بیش از 200 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

وی گفت: گندم تولیدی استان کرمان کیفیت خوبی دارد و نیازی به واردات این محصول به این استان نیست.

قنبری با اشاره به اینکه هدف دوم سند امنیت غذایی استان کرمان ارتقای ناوگان حمل و نقل بود افزود: پیش از این کامیون های که حمل و نقل محصولات کشاورزی از جمله گندم را بر عهده داشتند سایر مواد را نیز حمل می کردند که به بهداشت و سلامت مردم ضرر می رساند.

وی خاطر نشان کرد: کامیون های حمل گندم در استان کرمان در حال حاضر فقط مخصوص حمل گندم است.

قنبری افزود: 7 کارخانه آرد در استان کرمان وجود دارد که از نظر تکنولوژی بهترین هستند و کارخانه آرد توکل رفسنجان یکی از بهترین کارخانه های آرد استان کرمان است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.