سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

انتصاب رئیس جدیدجهاد کشاورزی در شادگان

فرماندار شادگان گفت: به منظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان باید گام برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازجلسه تودیع و معارفه رئیس  جهاد کشاورزی شهرستان شادگان برگزار شد که در آن حمید مطرودی از سمت ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان تودیع و جبار حمادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار شادگان همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردوبیان داشت: انتظار می رود رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.  

  بهروز فرج اللهی بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شادگانی از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.

فرماندار شادگان در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی به منظور رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

شایان ذکر است :با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان جبار حمادی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان منصوب و از تلاش‌های حمید مطرودی رئیس قبلی این اداره تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.