سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبان حریف بلاروس هم نشد /نخستین پیروزی بانوان بلاروسی در المپیک

تیم ملی بسکتبال بانوان بلاروس موفق شد برزیل میزبان را شکست دهد .

به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال بانوان برزیل و بلاروس از ساعت 11 به وقت تهران در سومین دیدار گروه اول بازی ها رو در روی یکدیگر قرار گرفتند . 

برزیل میزبان که پیش از این نتوانسته بود در هیچ یک از بازی هایش مقابل تیم های استرالیا و ژاپن به پیروزی برسد به شدت دنبال پیروزی بود . البته انگیزه های بلاروسی ها هم کم نبود . آن ها هم مانند برزیلی ها در دیدار های گذشته شان پیروز نبودند . البته تفاوت عمده آن ها با برزیلی این بود که هر دو دیدار گذشته خود مقابل ژاپن و فرانسه را با نتیجه نزدیکی واگذاررکرده بودند . 

کوارتر اول با پرتاب های 3 امتیازی 2 تیم آغاز شد بلاروسی ها در همان ابتدا توسط سینتیا به 3 امتیاز رسیدند اما برزیلی ها هم بلافاصله نتیجه را جبران کردند و توانستند با اجرای یک بازی زیبا و با برنامه در نهایت با نتیجه 28 – 16 به برتری برسند . 

بلاروسی ها کوارتر سوم را هم جنگنده آغاز کردند و تلاش کردند تا با در اختیار گرفتن بازی مانع امتیاز گیری زنان میزبان شوند . برنامه نماینده اروپا در نهایت جواب داد و آن ها موفق شدند در این کوارتر با نتیجه 15 – 10 به برتری برسند تا همه چیز به کوارتر پایانی کشیده شود . 

برزیلی ها که تنها توانسته بودند در کوارتر اول یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند . در یک دیدار حساس و نفس گیر نتیجه را 15 – 13 به بلارس باختند تا در مجموع با نتیجه 65 – 63 شکست بخورند . این سومین شکست زنان برزیلی در المپیک بود .

بلاروسی ها که پیش از این هم بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته بودند با این برد روحیه بهتری را برای بازی های بعدی پیدا کردند . 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.