سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير بهداشت در مراسم روز خبرنگار؛

وظيفه خبرنگار اميدآفرينی است

وزير بهداشت وظايف مهم خبرنگاری را اميدآفرينی خواند و گفت: مردم به اميدآفرينی نياز دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمی وزير بهداشت در مراسم روز خبرنگار كه در موزه علوم پزشكی برگزار شد، گفت: اين آخرين جلسه ای است كه اينگونه در دولت يازدهم برگزار مي شود. سال آينده دولت دوازدهم تشكيل شده و قطعا شما با نشاط بيشتری كار را شروع  می كنيد.

وی ادامه داد: اگر رسانه در كنار طرح تحول سلامت نبود ، به توفيق نمی رسيد. از مسئولان هم به علت همكاری هايشان تشكر می كنم. اميدوارم همه قدردان فرصت به وجود آمده باشيم.

هاشمی با بيان اينكه انقلاب اسلامی بركات زيادی را به ثمر رساند، افزود: زمان دانشجويی ما ،امكان حرف زدن نبود، بايد شبنامه ای را با هزار و يك مخاطره پخش می كرديم اما اكنون قلم فرسايی و رسانه مكتوب آزاد شده است. بايد به عهد شهدای اسلامی با خدا وفادار بود چراكه راه چيزی جز ايثار و اخلاص نيست.

هاشمی با بيان اتفاقات سه ماه اخير در وزارت بهداشت، بيان كرد: در موضوع فيش ها و پرداختی ها رسانه خوب عمل كردند، مردم نيز باور نداشتند يك پزشك حقوق دو ميليونی داشته باشد. بخش ديگری از درآمد پرشكان هم عهدی است كه كه با حوزه سلامت بسته اند.

وی ادامه داد: به اين معنی كه اگر به اندازه ١٠ ميليون تومان فعاليت می كنند،٣٠ درصد آن به خود پزشكان تعلق دارد. وزارت بهداشت از اين مسير ٢٦ هزار ميليارد درآمد اختصاصی دارد.

هاشمی عنوان كرد: از نظر خودم ، واكنشم به اين موضوع ، اخلاقی بود چراكه كسی را كه خلاف می كند بايد به دست قانون سپرد و نبايد آبرو و حيثيت مردم را خدشه دار كرد.

وزير بهداشت يكی از وظايف مهم خبرنگاری را اميدآفرينی خواند و گفت: مردم به اميدآفرينی نياز دارند. از خبرنگاران خواهش می كنم شايعه ها را بدون توضيح ما منتشر نكنند. اشكالات را باید گفت اما وزارت بهداشت را هم در جريان بگذاريد چراكه شايعه در ذهن مردم می ماند.

وی يادآور شد: مدح و ثنا گفتن به نفع مجموعه اجرايی نيست. بايد همكاران خوب را تشويق كرد و بدی برخی افراد را گفت تا اصلاح شوند. در حوزه سلامت بايد نقد را بيشتر از همه بپذيريم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.