سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکید بر ایمن سازی جاده نسیم شمال

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین بر بهسازی و ایمن سازی جاده نسیم شمال در شهر قزوین تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  پیمان پیرمرادی افزود: در جلسه ای مقرر شد موضوع ایمن سازی جاده نسیم شمال با بررسی راه کارهای پیشنهادی برای اصلاح هندسی قوس ها و تقاطع ها، روسازی مسیر، گاردریل و ایجاد روشنایی کافی آن در کمیته فنی شورای ترافیک استان به مدت یک هفته بررسی تا اقدام لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین نیز باید با توجه به ضرورت تسریع در تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر از طرح امام رضا (ع) در سفر آینده هیات دولت برای موضوع تخصیص اعتبارهای لازم، اقدام کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری ادامه داد: همچنین شهرداری باید برای بهره برداری و افتتاح دو تقاطع غیر همسطح قدس و خلیج فارس در هفته دولت اقدام های لازم را به عمل آورد.

به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی استان باید برای آزادسازی املاک واقع در محل اجرای تقاطع غیر همسطح یادگار امام اقدام های لازم و قانونی را انجام دهد.

پیرمرادی در ادامه اضافه کرد: در این جلسه ضمن تصویب کلیات طرح انحراف ترافیکی در دو تقاطع غیرهمسطح قدس و خلیج فارس، پلیس راهور را ملزم به اجرای هدایت های ترافیکی در این دو طرح کرده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری یادآور شد: موضوع ادامه معبر امام رضا (ع) به سمت میدان دفاع مقدس نیز در این نشست مورد تصویب و تائید قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به افزایش نسبی تلفات ناشی از تصادف های رانندگی در شهرهای قزوین و آبیک مقرر شد پلیس راهور استان با همکاری شهرداری های این دو شهر به منظور بررسی علل وقوع حوادث و ایمن سازی معابر اقدام های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.