سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش قرآنی رضویون در بوشهر

همایش قرآنی رضویون در بوشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، از بوشهر، همزمان با دهه کرامت و فرارسیدن میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) همایش قرآنی رضویون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت:امروز افتتاحیه نخستین دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی برگزار شد که پس ازداوری و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: همچنین در این همایش حواله خرید تجهیزات مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی که در مرکز شهرستان فعال هستند توزیع شد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: در حال حاضر بیش از275 موسسه در مرکز و خانه قرآن شهری و روستایی در استان فعال است که این موسسات همه مردمی بوده و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر آنها نظارت دارد و تلاش داریم تا پایان سال شمار این مؤسسات را به 320 مؤسسه برسانیم.

حسین ناصری با بیان اینکه بیش از 500 مربی متخصص در موسسات قرآنی فعالیت دارند، افزود: این مؤسسات بیش از 50 نوع فعالیت دارند که دوره‌های عمومی روخوانی و روانخوانی و دوره تخصصی تربیت مربی قرآنی از جمله این فعالیت‌هاست.

وی اضافه کرد: در ارزیابی فعالیت‌های قرآنیِ پارسال که سازمان دارالقرآن آن را انجام داد، اداره امور قرآنی بوشهر رتبه یک کشور را به‌دست آورد و در این رده‌بندی استان برتر قرآنی کشور معرفی شدیم.

 در پایان این همایش از 15 مؤسسه برگزیده و 12 کارشناس برتر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.