سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

آموزش آتشنشانان جدید در اهواز

دوره آموزشی آتش‌نشانان جدید سازمان آتشنشانی اهواز آغاز شد..

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزشی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:  دوره آموزشی 44 نفر از نیروهایی که برای تصدی شغل شریف و سخت آتش‌نشانی مراحل جذب و آزمون را پشت سر گذاشته‌اند، از روز گذشته (18 مردادماه) در مرکز آموزشی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آغاز شده است.

علی تراب‌پور اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون سراسری استخدامی، اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی اقدام به تدوین برنامه مدرن آموزشی در دو بخش تئوری و عملی جهت آماده‌سازی نیروهایی زبده و متبحر برای مقابله با انواع حوادث پرداخت.

تراب‌‌پور ادامه داد: در این دوره 44 نفر نیروی جدید به مدت 45 روز آموزش‌های مقدماتی، تکمیلی و حرفه‌ای را زیر نظر اساتید مجرب گذرانده و سپس آزمون‌های سخت تخصصی تئوری و عملی برای آنان برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان جهت گذراندن دوره‌های کارآموزی به ایستگاه‌های مختلف معرفی و مشغول به خدمت و کسب تجربه می‌شوند.

معاون آموزشی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: شغل مقدس آتش‌نشانی حوزه عملکرد وسیعی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و با توجه به تنوع حوادث و علل بروز آنها همواره لازم است که آتش‌نشانان جهت مقابله و کنترل این حوادث، با علل و شرایط ایجاد آنها آشنا بوده و آمادگی خود را در بالاتربن حد حفظ کنند.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.