سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کسب مقام های کشوری توسط زندان‌های استان خوزستان

وظیفه اصلی سازمان زندان‌ زندان‌ها نگهداری مجرمانی است که از سوی مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در کنار آن رسالت بازپروی و اصلاح و بازگشت سعادمندانه آنان به جامعه را نیز عهدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خوزستان گفت: در مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان‌ها مباحث مختلف قرآنی در حال اجراست به نحوی که در سال گذشته بیش از 14 مقام کشوری در این زمینه کسب کرده‌ایم.

نادر ایگدر اظهار کرد: وظیفه اصلی سازمان زندان‌ زندان‌ها نگهداری مجرمانی است که از سوی مراجع قضایی معرفی می‌شوند و در کنار آن رسالت بازپروی و اصلاح و بازگشت سعادمندانه آنان به جامعه را نیز عهدار است.

ایگدر با بیان اینکه کارکنان زندان‌ها در عین گمنامی سهم بزرگی در امنیت جامعه دارند افزود: زندانی پس از اینکه وارد زندان می‌شود برای آن تشکیل پرونده شخصیتی شده و با توجه به نیازهای آن برنامه‌های اصلاحی و تربیتی برایش انجام می‌شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های خوزستان تصریح کرد: با اقدامات مددکاری سعی شده است استرس زندانی را در بدو ورود کاهش دهیم و با پیگیری اقدامات قضایی زمینه را برای اصلاح و بازپروری آنان فراهم کنیم.

ایگدر ادامه داد: در مجموعه فرهنگی و تربیتی زندان‌ها مباحث مختلف قرآنی در حال اجراست به نحوی که در سال گذشته بیش از 14 مقام کشوری در این زمینه کسب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از 4 هزار و 800 زندانی حافظ قرآن کریم در سامانه ثبت اوقاف شده است که 50 نفر از آنان حافظ کل هستند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.