سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

تمایل کره جنوبی برای گسترش روابط تجاری با ایران

سفیر کره جنوبی در سفر به استان مرکزی از تمایل این کشور بر گسترش و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  کیم سئونگ - هو  ه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در جمع مسئولان استان مرکزی گفت: کره جنوبی به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با بازرگانان و صنعتگران ایران است و برای تحقق این مهم، از تمام ظرفیت های علمی و پژوهشی خود استفاده خواهیم کرد.
وی افزود : ارتباط تجاری و اقتصادی دو کشور نباید تنها به مبادلات کالا به کالا خلاصه شود بلکه انتقال تکنولوژی و استفاده از تجربیات دو کشور نیز باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: این استان مهد صنعت، کشاورزی و همچنین زادگاه مفاخر و بزرگان ادب و کمالات ایران است.
شکرالله حسن بیگی افزود: بیش از سه هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند که بسیاری از آنها مانند شرکت آلومینیوم ایران، شرکت صنایع آذرآب و ماشین سازی به عنوان واحدهای مطرح و فعال صنعتی خاورمیانه محسوب می شوند.
وی ادامه داد: شرایط تحریم مشکلات زیادی برای این کارخانه های صنعتی به وجود آورده بود و هم اکنون پس از برجام و رفع تحریم ها، صاحبان این صنایع در صدد نوسازی و تولید با کیفیت برآمده اند.
 انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.