سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

همایش شوراهای دانش آموزی در سیستان وبلوچستان

سیستان و بلوچستان میزبان همایش شوراهای دانش آموزی برتر کشور است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همایش شوراهای دانش آموزی برتر کشور از 17 تا 21 شهریور امسال برای نخستین بار در این استان برگزار می شود.

محمدرضا طاهری نسب افزود: در این همایش نمایندگان شوراهای دانش آموزی برتر کشور از 13 استان از جمله استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، یزد، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد شرکت دارند.
وی هدف از برگزاری این همایش را تقویت جایگاه شوراهای دانش آموزی، تشویق شوراهای برتر و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و افزایش مهارت های آنان ذکر کرد و افزود: همایش شوراهای دانش آموزی سایر استان های کشور نیز در اردیبل برگزار می شود.
وی از درخشش دانش آموز و 2 فرهنگی سیستان و بلوچستان در رقابت فرهنگی پرسش مهر خبر داد و افزود: کمیل دهمرده دانش آموز زاهدان در بخش وبلاگ نویسی موفق به کسب عنوان نخست و طوبا کهخایی مقدم و مهدیه شهرکی 2 فرهنگی استان از زاهدان و خاش نیز موفق به کسب مقام در بخش های مختلف این رقابت شدند که اوایل مرداد در تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اعزام 130 دانش آموز استان به اردوگاه فرهنگی تربیتی تهران به همت بنیاد علوی خبر داد و افزود: اعزام این تعداد دانش آموز به اردوی یک هفته ای از اواخر تیر تاکنون ادامه دارد.
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.