سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

مشارکت مردمی نقش مهمی در کاهش جرائم دارد

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان مشارکت مردم را در کاهش جرائم موثر خواند و گفت: مشارکت مردم برای همکاری تنگاتنگ با پلیس نقش موثری در مهار و کاهش جرائم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ کردلو افزود:برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه تنها از طریق راهکارهای انتظامی و استفاده از قوه قهریه فراهم نخواهد شد و اگر می‌خواهیم امنیتی مطلوب و اجتماعی را داشته باشیم باید از روش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بهره بگیریم.

وی ادامه داد: مشارکت و همکاری مردم با پلیس جهت تامین امنیت عمومی مستلزم وجود رابطه اعتماد آمیز بین مردم و پلیس است که برگزاری ارتباط های مستقیم با مردم و آشنایی با مسائل و مشکلات آنان باعث افزایش اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در مجموعه نیروی انتظامی می شود.

کردلو نظم و انضباط را سرلوحه کار پلیس دانست و اظهار داشت : برقراری نظم و امنیت از جمله وظایف پلیس است و این امر نیز در صورتی محقق می‌شود که ابتدا پلیس به عنوان برقرار کننده نظم و امنیت از یک نظم و انضباط معنوی و ظاهری برخوردار باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ، آموزش همگانی و آگاه سازی به موقع مردم را دو مولفه موثردر پیشگیری از وقوع جرائم دانست و گفت: کم رنگ شدن اعتقادات مذهبی در بین جوانان از توطئه های دشمنان است و همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.