سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

توزیع بیش از 50000 غذای گرم در دهه کرامت

مدیر امور رفاه زائرین آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه مبارک کرامت رضوی در وعده ناهار بیش از 50 هزار پرس غذای گرم در بین زائران توزیع خواهد شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس حمید حبیبی پور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیرو دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر تسهیل حضور زائران در حرم مطهر رضوی و نگاه ویژه به قشر مستضعف زائرین، در دهه کرامت رضوی که خیل عظیمی از زائران به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند روزانه 5 هزار پرس غذای گرم در وعده ناهار بین زائران توزیع می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مراحل تهیه، آماده سازی و طبخ غذای گرم همگی با مشارکت خادمان امام رضا(ع) و با نظارت آستان قدس رضوی انجام شده و در ایستگاه صلواتی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی همه روزه در دهه کرامت توزیع می گردد.

مدیر امور رفاه زائرین آستان قدس رضوی همچنین گفت: در راستای همین نگاه و در ادامه توزیع غذا در سحرگاه های ماه مبارک رمضان، در این ایام نیز توزیع 15 هزار پرس غذا در وعده شام در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی تصریح کرد: آماده سازی و طبخ غذا توسط خادمان و خدمتگزاران انجام شده و در مناطق کم برخوردار و محروم حاشیه شهر توزیع می شود.

حبیبی پور در ادامه گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط معنوی در سطح شهر 8 ایستگاه صلواتی احداث شده است که از زائران و مجاوران با کیک و شربت پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام//


برچسب ها: توزیع ، غذا ، گرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.