سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

یادواره شهدای یگان ویژه سه استان شرقی درکرمان

یادواره 1200 شهید یگانهای ویژه ناجا در سطح کشور و 53 شهید یگانهای ویژه استانهای کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین یادواره سردار"بهرام نوروزی" مشاور عالی فرمانده کل ناجا با اشاره به اینکه عزت مردم و کشور ما از برکت خون شهداست گفت امروز دشمنانی که ما را به حملات نظامی تهدید میکردند اکنون مجبورند پشت دیوارهای اسرائیل و عربستان سعودی با رزمندگان مقاومت اسلامی رودر رو شوند و این امر به برکت جانفشانی شهدا حاصل شده است.

سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان هم در این آیین گفت: امنیت ایران اسلامی که به واسطه وجود فرهنگ ایثار و شهادت درمیان جوانان غیور ایرانی تحت زعامت ولی فقیه و با تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی و انتظامی به دست آمده است باعث شگفتی و خشم دشمنان شده است .

وی با اشاره به اینکه 1200 نفر از نیروهای یگان ویژه ناجا در کشور به جمع شهدای سرافراز پیوسته اند گفت 23 نفر از این شهدا مربوط به استان کرمان بودند و این شهدا گواهی می دهند که پرسنل فداکار نیروی انتظامی در حراست از مرزهای امنیتی کشور ، تا پای جان می ایستند و تن به ذلت نمیدهند.

این یادواره با حضور آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، جمعی از مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا در تالار برق شهر کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.