سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برپایی نمایشگاه از ایده تا درآمد

نمایشگاه و همایش ایده تا درآمد با حضور ۲۱غرفه از دست ساخته های هنرمندان جهرمی برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بادروج رئیس فنی و حرفه ای جهرم با بیان اینکه نمایشگاه از ایده تا درآمد همراه با اجرای تئاتر و برنامه های شاد در اداره ارشاد تا۲۱مرداد برپا است، افزود: از اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه ترویج فرهنگ مهارت اموزی ومعرفی کارافرینان برتر، ایجاد امید و انگیزه در جوانان است.
بادروج با اشاره به مدعوین در این مراسم، خاطرنشان کرد: شرکت های کار آفرینی و افرادی که با کسب مهارت به درآمد رسیده اند در نمایشگاه شرکت دارند.
وی با بیان اینکه عدم استقبال مردم جهرم از مراکز فنی و حرفه ای به دلیل آگاهی کم مردم از این مراکز است، گفت: تجهیزات مراکز فنی و حرفه ای در استان حرف اول را می زند و تمام آموزش های ما رایگان و در پایان به مهارت آموزان تسهیلات جهت اشتغال زایی اعطا می شود .
بادروج افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهرم واحد برادران مشتمل بر 8 کارگاه آموزشی از جمله تاسیسات (سردکننده)، برق ساختمان، تاسیسات (لوله کشی گاز)، ماشین آلات کشاورزی ، تراشکاری ، جوشکاری ، مکانیک پراید، کشاورزی است.
وی تصریح کرد: واحد حوزه خواهران 5 کارگاه آموزشی در زمینه های صنایع چوب، کشاورزی، هنرهای نمایشی، نرم افزار تخصصی، صنایع دستی دارد.
بادروج در ادامه گفت: مرکز فنی و حرفه ای جهرم در قالب تیم های سیار شهری، روستایی، زندان ،پادگان، عشایری و همچنین در همکاری باارگانهای مختلف جهت آموزش نیروی متخصص مثل اداره برق، نیروگاه سیکل ترکیبی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال است.

 






انتهای پیام/س
برچسب ها: نمایشگاه ، ایده ، اجرا ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.