سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

کشف و ضبط مواد غذایی غیر قابل مصرف

در چهار ماه اول امسال‌ ، حدود 7 تن مواد غذایی و آشامیدنی و تقلبی غیر قابل مصرف در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت : این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ادارات نظارت بر اماکن عمومی ، صنعت ، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی در چهار ماه گذشته اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

کریم علیزاده آذر افزود : هدف از اجرای این طرح ، کنترل بهداشتی همه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی ، نظافت عمومی اماکن ، کنترل بهداشتی مراکز و اماکن بین راهی و حفظ سلامت شهروندان و مسافران است.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد اظهار داشت : این بازدیدها با شرکت 22 بازرس به مدت 115 روز از ساعت ۸ صبح تا 20 شب و با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی،نظارت بر اماکن، شهرداری، دامپزشکی، بازرسی اصناف، صنعت و معدن و تجارت، گردشگری و بیش از 11000 نفر ساعت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد : دراین مدت از مراکز مهمی مانند رستوران‌ها ، اغذیه فروشی‌ها ، شیرینی و آجیل فروشی‌ها و اماکن عمومی حساس به ویژه مهمانسراها ، هتل‌ها ، مسافرخانه‌ها ، زائرسراها ، پارک‌ها ، محل‌های اسکان موقت مسافران بازدید شدهاست.

علیزاده آذر گفت : در 4 ماه گذشته بازرسان بهداشت محیط شهرستان مهاباد 7 تن مواد غذایی و آرایشی بهداشتی فاسد و غیر قابل مصرف به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

در این مدت همچنین ضمن بازدید از 130 مورد تأسیسات تامین و توزیع آب و 8 مورد از سیستم دفع فاضلاب ، 1613 مورد کارت بهداشتی هم صادر و19617 مورد هم کلرسنجی شده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: کشف ، مواد ، غذایی ، فاسد ، مهاباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.