سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار اراک؛

زنگ آغاز رقابت‌های زورخانه‌ای نونهالان کشور نواخته شد + تصاویر

زنگ مسابقات زورخانه‌ای لحظاتی پیش با حضور مدعیان قهرمانی 18 استان از سراسر کشور در زورخانه متقین اراک نواخته شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنگ مسابقات زورخانه‌ای لحظاتی پیش با حضور مدعیان قهرمانی 18 استان از سراسر کشور که شامل اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، مرکزی، مازندران، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کرمان، مازندران، کردستان، یزد، خوزستان، تهران، هرمزگان، همدان، سمنان، تهران و قزوین می‌باشند در زورخانه متقین اراک نواخته شد.
لازم به ذکر است نونهالان متولد 1383 تا 1386 در این رقابتها که با نام شهید حسین فهمیده نامگذاری شده است برای کسب عنوان برتری در رشته های تیمی زورخانه ای، مرشدی و هنرهای فردی (سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ جمنی، 2 میل بازی و 3 و 4 میل بازی) به پیکار یکدیگر خواهند رفت.

منبع: مهدی شاکری – اراک

بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: ورزش زورخانه‌ای یا ورزش باستانی و یا ورزش پهلوانی نام مجموعه حرکات ورزشی با اسباب و بی‌اسباب و آداب و رسوم مربوط به آن هاست که در محدوده تاریخی و فرهنگی ایران از گذشته‌های دور رواج داشته‌ است. ورزش‌های زورخانه‌ای نام دیگر ورزش‌های باستانی ایرانیان است. جایی که در آن به ورزش باستانی می‌پردازند زورخانه نام دارد هم چنین در زورخانه علاوه بر ورزش زورخانه‌ای کشتی پهلوانی نیز گرفته می‌شود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.