سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

افتتاح سامانه الکترونیکی صدور پروانه مؤسسات پزشکی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از افتتاح سامانه الکترونیکی صدور پروانه مؤسسات پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دکتر محمد حاج جعفری اظهار داششت: با استفاده از سامانه ملی صدور پروانه‌ها، تمام خدمات از مرحله موافقت اصولی تا صدور پروانه بهره‌برداری مؤسسات و سایر فرآیند‌های مؤسسات پزشکی در قالب خدمات دولت الکترونیک و به‌صورت غیرحضوری به متقاضیان تأسیس و مؤسسات فعال کشور ارائه می‌شود.
وی گفت: استقرار کامل سطح‌بندی خدمات درمانی به‌طور مکانیزه در کشور، استفاده از سایر بانک‌های اطلاعاتی مرتبط برای تسهیل صدور پروانه مؤسسات پزشکی، اصلاح و تسهیل فرایند صدور پروانه موسسه پزشکی و نظارت دقیق‌تر بر فعالیت مؤسسات درمانی از دیگر فواید این سامانه است.
دکتر حاج جعفری افزود: برای اولین بار در کشور صدور پروانه مؤسسات پزشکی به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد که بانک‌های اطلاعاتی ثبت‌احوال، سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و سایر بنگاه‌های اطلاعاتی به این سامانه متصل هستند.
وی تصریح کرد: با استفاده از سامانه ملی صدور پروانه‌ها، کلیه خدمات از مرحله موافقت اصولی تا صدور پروانه بهره‌برداری مؤسسات و سایر فرآیندهای مؤسسات پزشکی در قالب خدمات دولت الکترونیک و به‌صورت غیرحضوری به متقاضیان تأسیس و مؤسسات فعال کشور ارائه می‌شود.
معاون درمان دانشگاه ادامه داد: متقاضیان دریافت پروانه مؤسسات پزشکی می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی از سامانه مربوطه بهرمند گردند.
وی تاکید کرد: این معاونت تاکنون با توجه به افتتاح سامانه الکترونیکی صدور پروانه‌های مؤسسات پزشکی کشور و آموزش‌های لازم به کلیه کارشناسان ذیربط و 170 مرکز داری مجوز از قبیل بیمارستان‌ها، مراکز فیزیوتراپی، مراکز سوءمصرف مواد و مراکز پرستاری، 60 مرکز را در سامانه الکترونیکی صدور پروانه‌ها ثبت نموده است.
دکتر حاج جعفری یادآور شد: با توجه به فعالیت کارشناسان معاونت درمان دانشگاه تا آخر مرداد سال جاری ثبت تمامی مراکز به‌صورت الکترونیکی انجام می شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.