سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری نکوداشت روز خبرنگار در هندیجان

نکوداشت روز خبرنگار در هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندارشهرستان بندرهندیجان گفت: به مناسبت روز خبرنگار و ارج نهادن به زحمات، تلاش یکساله خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان مراسم گرامی داشت این روز عزیز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می‌شود.

سیدمهران رفیعی افزود: خبرنگاران طلائیه داران عرصه علم،ادب، مروت و خبر هستند. رسانه‌ها با تلاش‌های شبانه روزی و آگاهی بخش به مردم، دنیا را از جهالت مستکبرین خارج می‌کنند چراکه دو خصیصه اصلی و مهم خبرنگار امانت داری و شهامت است.

وی گفت: اصحاب رسانه در حقیقت مردم را با حقایق موجود در دنیای وارونگی آشنا می‌کنند و سبب تجلی آزادی بیان هستند و ما باید قدردان این عزیزان زحمت کش باشیم. شهادت مظلومانه خبرنگار صداوسیما شهید صارمی را گرامی می‌داریم و امیدواریم این راه شهید عزیز ادامه پیدا کند.

فرماندار هندیجان افزود: در رژیم‌های گذشته حاکم بر ایران خفقان و استبداد بر کشور مستولی بود اما در جمهوری اسلامی ایران آزاد‌ی‌های مشروع که در دین مبین اسلام وجود داشت به مردم اهداء شده و همه آحاد مردم در چارچوب دین مبین و آزادی‎‌هایی که در قانون اساسی مترقی که از احکام اسلام نشات گرفته در جامعه تبلور پیدا کرده است.

سیدمهران رفیعی گفت:  دیدار با خانواده شهداء ، حضور بر مزار شهدای شهرستان ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در سال‌های گذشته هندیجان، ازبرنامه های روز خبرنگار در این شهرستان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.