سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

خبرنگار مشعل‌دار مسیر پرفراز و نشیب جامعه بشری است

شهردار اصفهان گفت: خبرنگار، شمع شب‌افروز شبستان تاریخ و مشعل‌دار مسیر پرفراز و نشیب جامعه بشری به‌سوی ساحل صبح آگاهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی جمالی‌نژاد به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خبرنگار، شمع شب‌افروز شبستان تاریخ و مشعل‌دار مسیر پرفراز و نشیب جامعه بشری به‌سوی ساحل صبح آگاهی است.

در این پیام تصریح‌ شده است: او با نور‌واژه‌های برون تراویده از بن جان و برآمده از ژرفای باورهای دینی و ملی، قلب تاریکی‌ها را نشانه می‌رود تا بدین‌سان فارغ از جهت‌گیری‌های جناحی، رسالت تاریخی خویش را در تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه محقق سازد.

شهردار اصفهان ضمن نکوداشت سالروز شهادت شهید اهل‌قلم محمود صارمی، تأکید کرده است: روز خبرنگار را به شما خبرنگار متعهد و نقش‌انداز عرصه پاک رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم با ارج نهادن به ساحت پاک و تابناک عالم خبرنگاری، یاد آن شهید بزرگوار را همواره گرامی بداریم .



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.