سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از ثابت شدن نقش 2 سعودی در حملات اخیر؛

اعلام آمادگی عربستان برای همکاری تحقیقاتی با آلمان در خصوص حملات تروریستی

ریاض برای همکاری با برلین بمنظور کمک‌رسانی در روند تحقیقات درباره حملات تروریستی اخیر در آلمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیاالیوم، یک منبع وابسته به حکومت عربستان، در گفتگو با مجله اشپیگل، آمادگی این کشور را برای همکاری با آلمان  بمنظور ادامه تحقیقات درباره عاملان حملات تروریستی اخیر در این کشور اعلام کرد.

علاوه بر این، مسئولان سعودی اعلام کردند تماس‌ها میان مقامات این کشور با مسئولان آلمانی در چارچوب تحقیق درباره حادثه تروریستی اخیر ادامه دارد.

 این اظهارات درحالی اعلام می‌شود که ارتباط عاملان حملات تروریستی آلمان با چند سعودی عضو داعش ثابت شده است؛ اما تاکنون هویت این دو فرد عربستانی مشخص نشده است.

آلمان در ماه گذشته میلادی شاهد چند حمله تروریستی بود؛ از جمله در تاریخ 18 جولای (28 تیر) یک نوجوان 17 ساله با تبر و چاقو به مسافران قطاری نزدیک شهر ورتسبورگ واقع در شمال غرب مونیخ حمله کرد که در این حمله سه نفر به شدت زخمی شدند.

 در 24 جولای (3 مرداد) یک پناهجوی 27 ساله سوری نزدیک یک کافه در شهر جنوبی آنسباخ‌، بمبی را، که در کوله پشتی‌اش قرار داشت، منفجر کرد. در این حادثه 15 نفر زخمی شدند.

در همان روز یک پناهجوی 21 ساله سوری در شهر روتلینگن آلمان، با سلاح سرد به چند نفر حمله کرد که دراین حمله نیز یک کشته و 2 نفر زخمی شدند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.