سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پاركينگ ايستگاه آخر 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان شيراز از توقيف 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف خر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ يوسف ملك زاده گفت: در راستای اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعی با اولويت پاك سازی مناطق جرم خيز و آلوده، ماموران محله سهل آباد شيراز را از لوث خرده فروشان موادمخدر، مزاحمين امنيت و آسايش شهروندان و وسايل نقليه متخلف و مزاحم پاكسازی كردند.
وی اظهار كرد: در اين طرح كه با حضور معاون دادستان شيراز اجرا شد، ماموران موفق شدند ضمن دستگيری 4 سارق، يك دستگاه موتورسيكلت سرقتی و دو دستگاه تنه و انجين سرقتی موتور و 40 حلقه لاستيك سرقتی خودرو كشف و 5 خرده فروش موادمخدر را دستگير و از آنها 5 كيلوگرم انواع موادمخدر كشف و متهمان دستگير شده را با تشكيل پرونده به مراجع قضايی معرفی كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شيراز توقيف 200 دستگاه موتورسيكلت متخلف، مزاحم و مخل نظم، امنيت و آسايش شهروندان را از ديگر نتايج اجرای اين طرح برشمرد و گفت: اين متورسيكلت ها جهت اعمال قانون به پاركينگ منتقل شدند.
سرهنگ ملك زاده با اشاره به ابراز رضايت اهالی محل از اجرای اين طرح گفت: به منظور افزايش ضريب امنيتی، نا امن كردن محله های جرم خيز و پيشگيری از سوء استفاده احتمالی مجرمان و بزه كاران و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، اين طرح با جديدت و به صورت مستمر در شيراز اجرا می شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.