سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزش دانشگاهی

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد از آخرین جزئیات سیزدهمین المپیاد ورزشی پسران دانشجو و انجام اقدامی بی سابقه در این دوره خبر داد.

حمیدرضا طاهری رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت وگو با --خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین جزئیات از سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان گفت: اختتامیه مسابقات شنا و دو و میدانی پسران دیروز به پایان رسید.

وی ضمن بیان اینکه اختتامیه مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون به ترتیب در ظهر و عصر دیروز برگزار شد، گفت: مرحله مقدماتی رشته‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال به پایان رسیده است.

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد درباره ورود کاروان کشتی آزاد و فرنگی دانشگاهها بیان کرد: بعد از ورود و انجام وزن کشی، مسابقات این تیم ها از امروز شروع شده است.

وی اعلام کرد: یکی از اقدامات بی سابقه این دوره از مسابقات، تجلیل از پیشکسوتان دانشگاهی در رشته‌های مختلف است.

طاهری درباره اعلام نتایج سیزدهمین دوره المپیاد اظهار داشت: تا امروز دانشگاه فردوسی مشهد، تهران و فنی و حرفه ای مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند البته با توجه به برگزاری اختتامیه کلی مسابقات در 19 مردادماه و تکمیل نشدن مسابقات کشتی، امکان تغییر در مجموع امتیازها و رده بندی مقام ها وجود دارد.

به گفته وی، در هر دوره از المپیاد، اهدای مدال و حکم مقام‌ها در پایان مسابقات ( بعنوان اختتامیه یک رشته) و اهدای کاپ در اختتامیه اصلی انجام می شود.

طاهری یادآور شد: تیم‌های هر رشته در صورت پایان مسابقات از دهکده بازی ها خارج نمی شوند و تا روز برگزاری اختتامیه باقی می مانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتامیه سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان نوزدهم مرداد ماه برگزار و تیم‌های شرکت کننده در 20 مرداد به دانشگاههای خود بر می گردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.