سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ریو 2016؛

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: نوشاد از ابتدای مسابقه تمرکز نداشت

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد از ابتدای مسابقه تمرکز نداشت و اشتباهاتی کرد که بسیار گران تمام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از  ریو، جمیل لطف اله نسبی با بیان اینکه هنوز خودم نمی دانم مشکل ذهنی نوشاد چه بود، اظهار داشت: این بازیکن هیچ مشکل شخصی نداشت و همه چیز تا قبل از مسابقه در حالت ایده آل بود، به هر حال گاهی هم اینطور می شود که یک ورزشکار حین مسابقه تمرکزش را از دست بدهد.
 
وی همچنین درباره اعتراض های نوشاد به داور گفت: نوشاد به توپ مسابقه اعتراض داشت و معتقد بود که توپ ها کم باد هستند البته توپ ها را خود ورزشکاران قبل از مسابقه انتخاب می کنند بنابراین هیچ اعتراضی وارد نیست.

لطف اله نسبی افزود: نوشاد همچنین یک بار هم به داوران سر یک ضربه اعتراض کرد که به نظر من هم درست بود. در این ضربه توپ نوشاد به آخر میز برخورد کرد اما داوران رای به سود حریفش دادند. همین موضوع حسابی نوشاد را به هم ریخت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان تصریح کرد: به داوری مسابقه نمی شود اعتراض کرد البته اگر هم اعتراض کنید فایده ای ندارد و راه به جایی نمی برد.

«نوشاد عالمیان» ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در نخستین بازی المپیک ٢٠١٦ ریو برابر توپیک بوجان از اسلوونی قرار گرفت که با نتیجه 4 بر یک خیلی زود با المپیک وداع کرد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.