سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ریو 2016؛

عالمیان: فدراسیون قبل به من ضربه زد/ می توانستم در سن ٢٠ سالگی مدال المپیک بگیرم

نماینده تنیس روی میز ایران پس از وداع زود هنگام با المپیک ٢٠١٦ گفت: وقتی که من رنکینگ چهل دنیا بودم من را رها کردند. کسی پشت من نبود، فدراسیون قبل به من ضربه زد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از ریو؛ نوشاد عالمیان افزود: فکر نکنید چون عصبانی هستم و حذف شدم این حرف را می زنم شاید باید زودتر می گفتم و اشتباه کردم چون حقیقت این است که من را رها کردند و رسیدگی لازم را انجام ندادند.

وی در ادامه افزود: چندین سال من را از اردوها بیرون کردند و زارع پور من را 10 سال عقب انداخت. بدتر از این نمی شود اما آینده را خوب می بینم.

«نوشاد عالمیان» ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در نخستین بازی المپیک ٢٠١٦ ریو برابر توپیک بوجان از اسلوونی قرار گرفت و خیلی زود با المپیک وداع کرد و ٤ بر یک باخت.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
بابا ول کن چرندیات رو. از امروز به بعد هر ایرانی از هر رشته ای حذف شد همین حرفها رو میزنه. فقط بلدند پول میلیاردی بگیرن و موقع عمل هیچ کدومشون بدرد نمیخورن.
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
راست میگه
کلا به ورزشکارهای غیر فوتبال رسیدگی نمیشه
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
حالا اگه مقام اورده بود که نمیگفت فدارسیون بوده میگفت من آنم که رستم بود پهلوان
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
خوبه دیگه بابا رفتی اونجا گند زدی حالا همه کاسه کوزه ها رو سر فدارسیون میشکنی اونموقع که میرفتی ریو یادت نبود این حرفا رو بزنی دیوار کوتاه تر از فدراسیون پیدا نکردی . نگو فدارسیون مقصره بگو خودم عرضه نداشتم