سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

اختصاص بوجه 37 میلیارد ریالی برای آبرسانی روستایی

فرماندار اراک از اختصاص بوجه 37 میلیارد ریالی برای آبرسانی روستاهای این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دکتر حسین بختیاری گفت: طبق مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان اراک، ۳۷میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، نوسازی و همچنین اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان اراک  اختصاص یافت.
وی همچنین افزود: حدود سه میلیارد ریال برای تکمیل طرح های گلزار شهدا در این شهرستان و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز برای فراهم کردن امکانات اولیه شهرک های صنعتی اختصاص یافت.
بختیاری ادامه داد: بودجه تخصیصی سال جاری برای شهرستان اراک ۶۳ میلیارد تومان است که بر مبنای مصوبات کمیته برنامه ریزی ، بخش عمده ای از این بودجه یعنی رقمی بیش از ۹۵میلیارد ریال برای مساله آلودگی هوای اراک تخصیص یافت.
وی گفت : همچنین  هفت میلیارد ریال از این بودجه برای اجرای طرح های تربیتی و تامینی و برنامه های بسیج در نظر گرفته شده است.
فرماندار اراک ادامه داد : بیش از شش میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از بودجه سال جاری شهرستان اراک نیز به توسعه روستای تاریخی و گردشگری وفس اختصاص داده شد.
وی افزود: حدود سه میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال از این بودجه نیز طی مصوبه سال جاری برای ترمیم و بهسازی مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی مدنظر قرار گرفت.
انتهای پیام / ف
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.