سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پیام تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناسبت روز خبرنگار

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه حوزه سلامت تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،متن پیام دکتر محمد حسین اعرابی به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
سلامتی نعمتی بی بدیل است که از سوی پروردگار مهربان و بی همتا به جهانیان اعطا می شود و تلاش در راه حفظ آن  و اطلاع رسانی راهکاهاری حفظ این نعمت الهی، بی شک ستودنی و قابل تقدیر است.
17 مرداد ماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری ایران (ایرنا)، روز خبرنگارنامگذاری شده است  در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها، برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.
اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمندتان در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم ایران اسلامی پیروز و سربلند باشید.
دکتر محمد حسین اعرابی
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.