سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی بمناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب قلم تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمان الرحیم

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند... خبرنگاران وجدان بيدار جامعه و تصويرگر زمان خويش هستند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

اینجانب به پاس رسالت قلم و پاسداشت کرامت انسانی، فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار خدوم کشورمان شهید « محمود صارمی» را گرامی داشته و لازم می دانم به عنوان يكي از خادمين عرصه بهداشتی درمانی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران، به ويژه خبرنگاران بخش بهداشتی درمانی رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجانغربی، سعي فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

جواد آقازاده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

انتهای پیام/س


برچسب ها: تبریک ، خبرنگار ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.