سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون وزنه برداری:به کسب نتیجه در ریو خوشبین هستم

علی مرادی گفت:امیدوارم بچه ها در این المپیک ثمره تلاش های شبانه روزی خود و کادرفنی را با کسب بهترین نتایج بدست آورند.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری قبل از آغاز رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو در خصوص شرایط و امکانات دهکده بازی ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این گونه توضیح می دهد: از محل تمرین وزنه برداران کشورمان و امکانات مختلف دهکده بازی ها بازدید بعمل آوردیم تا همه چیز برای حضور ملی پوشان و شرایط تمرینی انان در ریو تا حد امکان مهیا باشد. اگرچه برزیلی ها خیلی تلاش می کنند تا میزبانی اشان در حد نام و اعتبار المپیک باشد ، اما با توجه به اینکه بنده در المپیک پکن و سیدنی هم حضور داشتم، حقیقتا میزبانی برزیلی ها از لحاظ کیفی ضعیف ترازمیزبانی چینی ها در پکن واسترالیایی ها در بازی های المپیک 2000 سیدنی است.

علی مرادی درخصوص پیش بینی نتایج وزنه برداران درالمپیک 2016 ریو تاکید دارد: به لطف خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی همکارانم در فدراسیون طی یکسال گذشته زحمات بسیاری برای رسیدن تیم ملی وزنه برداری با آمادگی کامل به بازی های المپیک انجام شد. امیدوارم بچه ها در این المپیک ثمره تلاش های شبانه روزی خود و کادرفنی را با کسب بهترین نتایج بدست آورند.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان معتقد است: بی تردید فدراسیون وزنه برداری ایران در بخش پشتیبانی و پزشکی ورزشی بسیار خوب عمل کرد و همانطوریکه شاهد بودیم پس از آسیب دیدگی های جدی که برای برخی ملی پوشانمان بوجود آمد، کمیته پزشکی ما با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی ، ضمن درمان به موقع قهرمانان ، بازتوانی بسیار ایده الی نیز برای ورزشکاران طراحی کردیم که در نوع خود حقیقتا بی نظیر بود. همچنین در مقوله آنتی دوپینگ نیز کار بسیار جدی و قوی انجام شد تا امروز ما بعنوان یکی از پاک ترین تیم های مدعی و سربلند در بازی های المپیک حضور پیدا کنیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: وزنه برداری ، ریو ، 2016 ، المپیک ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.