سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كيفيت بخشی مراكز آموزش از راه دور در سال تحصيلی آينده

رییس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از تدوین برنامه‌هایی برای کیفیت‌بخشی به مراکز آموزش از راه دور در سال تحصیلی آینده خبر داد.

مرضیه گرد رییس مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراکز آموزش از راه دور، گفت: در سال تحصیلی آینده سعی داریم با برنامه‌ریزی‌ها و اتخاذ روش‌های مختلف تمامی دانش‌آموزانی که امکان حضور فیزیکی در کلاس‌های درس را ندارند از طریق این نوع آموزش تحت پوشش قرار گیرند.

وی بیان کرد: برای این مراکز بررسی کتب درسی، کیفیت‌بخشی آموزشی توجه به مسائل تربیتی و پرورشی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با همکاری تیم‌‌های مهندسی فکر و برنامه‌های عملیاتی به ارتقای مراکز آموزش از راه دور توجه می‌شود اظهار کرد: با این روش به طور سازماندهی شده تغییرات مثبتی در روند اداره مراکز آموزش و پرورش اعمال می‌شود.

گرد عنوان کرد: با همکاری مؤسسان‌، کارشناسان و خبرگان‌ آموزشی، پرورشی و تربیتی برنامه‌‌ها متعددی تدوین شده که در دستور کار قرار می‌گیرد .

وی گفت: کیفیت‌بخشی به مراکز آموزش از راه دور باعث شده افرادی که به هر دلیل شرکت از کلاس‌های درس را نداشتند با بهره‌گیری از این فرصت نسبت به ادامه تحصیل اقدام کنند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.