سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم هرات در پی ترور رئیس شورای علمای شیندند به دولت اعتراض کردند

در پی ترور مولوی محمدهاشم، رئیس شورای علمای ولسوالی شیندند هرات، صبح امروز ده‌ها تن از مردم آن ولسوالی در مقابل ساختمان اداری ولایت هرات دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ده‌ها تن از مردم شیندند هرات به دلیل ترور رئیس شورای علمای آن ولسوالی در مقابل ساختمان اداری ولایت با سر دادن شعارهایی، حادثه ترور رئیس شورای علما را نکوهش کردند.

 آنان حکومت وحدت ملی را متهم به بی‌کفایتی کرده و می‌گویند در صورت عدم توجه دولت به خواسته‌های شان آنان حرکت‌های مدنی و اعتراضی را ادامه می‌دهند.

در پی ترور مولوی محمدهاشم، رئیس شورای علمای ولسوالی شیندند هرات، صبح امروز ده‌ها تن از مردم آن ولسوالی در مقابل ساختمان اداری ولایت هرات دست به تجمع اعتراضی زدند.

معترضان، حکومت وحدت ملی را متهم به کم‌کاری و بی‌کفایتی کرده و به آنان هشدار دادند که هرچه زودتر عاملان این رویداد را بازداشت و مجازات نمایند.

این افراد می‌گویند در صورتی که دولت به خواسته‌های آنان رسیدگی نکند، به حرکت‌های مدنی و دادخواهی شان همچنان ادامه می‌دهند.

شهروندان معترض شیندند همچنین از دیگر نا امنی‌های ولسوالی شان ابراز نگرانی کرده و گفته اند در بدترین شرایط زندگی می‌کنند.

در همین حال محمدآصف رحیمی والی هرات در جمع معترضان ترور رئیس شورای علما را کار "دشمنان" مردم و آزادی افغانستان دانست.

او می‌گوید فرمان ترور این روحانی از بیرون مرزهای کشور صادر شده و چنین حرکاتی با هدف ایجاد تفرقه صورت می‌گیرد.

جمهور نوشت: مولوی محمدهاشم رئیس شورای علمای ولسوالی شیندند ولایت هرات عصر روز پیش توسط دو فرد موتورسایکل سوار از داخل یک مسجد بیرون و با استفاده از سلاح به قتل رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.