سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

زمان بندی محدودیت های ترافیکی جاده های شمال تا شهریور

مركز مديريت راه ها، زمان بندی محدودیت تردد خودروها در جاده های شمال را تا پایان تابستان امسال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ، تردد خودروها به دلیل انجام عملیات کارگاهی و شرایط فیزیکی راه ها تا پایان شهریور ماه در سه محور اصلی ارتباطی پایتخت به مازندران به این شرح است.

**محور فیروزکوه‌ تا ۱۷ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل پل شلمبه تا پل دلیچاهی، از کیلومتر صفر تا ۴۴ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

**محور هراز تا ۱۷ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل گالری امامزاده هاشم تا رودهن، از کیلومتر صفر تا ۲۰ تردد همزمان با اجرای عملیات‌ با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

**محور چالوس تا ۲۰ شهریور ۹۵

‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ هر هفته‌ به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات ‌لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل‌ تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کیلومتر صفر تا ۷۲ تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.