سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ارائه خدمات فرهنگی به صورت شبانه روزی به کاروان های زیارتی

همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه «فیض حضور» به صورت شبانه روزی میزبان کاروان‌ها و اردوهای زیارتی رضوی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت : خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق‌دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر رضوی، ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی شکل گرفته است.

مهدی لسانی افزود : برگزاری سخنرانی، مداحی، کارگاه‌های آداب زیارت، مناجات‌خوانی و قرائت زیارت از برنامه‌هایی است که به صورت زنده یا در قالب‌های صوتی و تصویری برای زائران گروهی بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت اجرا خواهد شد.

او درباره شیوه پذیرش این کاروان‌ها گفت : پذیرش این گروه‌ها از طریق دریافت تقاضای خدمات فرهنگی آن‌ها به صورت تلفنی، مکاتبه‌ای و حضوری انجام شده است.

لسانی با بیان اینکه این خدمات به صورت شبانه‌روزی و متناسب با سطح تحصیلات، مقطع سنی و جنسیت گروه‌ها در رواق دارالهدایه صحن جمهوری اسلامی ارائه می شود، ابراز کرد: ارتقای دیدگاه‌های معرفتی زائران در حرم مطهر رضوی، هدفی است که اداره پاسخگوی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با ارائه خدمات فرهنگی به زائران گروهی و کاروان‌های زیارتی انجام می‌دهد.

او گفت : به همه زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها شرکت می کنند، هدایایی فرهنگی اهداء می شود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.