سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمند و سپند امیرسلیمانی، مهمانان چهارمین شب «شیدایی»

چهارمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت «شیدایی» با حضور کمند و سپند امیر سلیمانی، امشب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»؛ چهارمین قسمت این برنامه شنبه 16 مرداد با حضور دو مهمان ویژه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

سپند و کمند امیرسلیمانی، خواهر و برادر هنرمند کشورمان مهمانان این قسمت از شیدایی خواهند بود.

سپند امیر سلیمانی را بارها در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی مختلف همچون اخراجی‌ها، نان، عشق و موتور هزار، دندان طلا، من یک مستاجرم، پدرخوانده، شب‌های برره، خوش‌ نشین‌ها، نرگس، پاورچین، کلاه پهلوی و تبریز در مه دیده‌ایم.

کمند امیر سلیمانی نیز که فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر است، در فیلم‌های مختلفی از جمله مظفرنامه، شبانه، قرمز، مهریه بی بی، راز خنجر، در آرزوی ازدواج، قاعده بازی، رستم و سهراب و شماره‌های انتظار به ایفای نقش پرداخته است.

مجموعه‌های تلویزیونی عقیق، ماه عسل، ساعت شنی، تبریز در مه، معمای شاه، دزد و پلیس، پریا و هوش سیاه نیز از جمله آثار تلویزیونی او به شمار می‌روند.

در آیتم «ساعت صفر عاشقی» هم شاهد حضور هادی امینی ورزشکار رزمی کشورمان خواهیم بود. امینی چندی پیش مدال نقره المپیک رزمی روسیه را به حرم حضرت معصومه(س) تقدیم کرد.

جمیل خالدی خواننده کردزبان کشورمان هم در بخش‌هایی از شیدایی، به اجرای قطعاتی فولکلوریک از منطقه غرب کشورمان می‌پردازد.

«شیدایی» ویژه دهه کرامت وی به تهیه‌کنندگی محمد نبهان و با اجرای عبدالله روا، کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیماست که طی 11 شب از شب میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) به روی آنتن می‌رود.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.