سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

خبرنگار باید منعکس کننده واقعیت ها در جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خبرنگاران ایران اسلامی باید اخبار خود را براساس واقعیت های موجود جهان و منطقه و با رعایت خطوط قرمز نظام منعکس کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت اسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در آستانه روز خبرنگار در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان اعلام کرد: خبرنگاران دارای شغل مهم و ارزشی هستند که مسئولیت انعکاس اخبار جامعه را با صراحت، درستی و تقوای الهی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: رسانه ها پر مخاطب ترین نهاد جامعه هستند که نقش بی بدیل آنها در برابر هجمه های رسانه های غربی ستودنی است و گسترش انقلاب و نظام اسلامی ایران در جهان حاصل فعالیت رسانه های متعهد است.

وی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را 2 ویژگی مهم و اساسی خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگاران با این ویژگی ها در برابر هجمه های رسانه های غربی گفتمان نطام و امام را با کمک تفکر بسیجی و جهادی در سطح جامعه مدیریت کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه رسانه ها از همان ابتدای مذاکرات همراه و همیار تیم مذاکره کننده بوده اند، از رسانه ها خواست، مساله برجام و بی عهدی طرف مقابل را منعکس کنند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رسانه ها باید این موضوع را در سطح جامعه اشاعه دهند چرا که راه برون رفت کشور از مشکلات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است .

اعضای بسیج رسانه استان ایلام همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.