سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پدیده برای تشکیل کنسیرسیوم بانکی مشکلی ندارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر صورت های مالی شرکت پدیده شفاف شود این شرکت برای تشکیل کنسیرسیوم بانکی با مشکلی مواجه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در حاشیه حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در مشهد افزود: اگر صورت های مالی شرکت پدیده شفاف شده و مراحل لازم برای طی این روند اجرایی شود برای حل مشکلات پدیده می توان از طریق کنسرسیوم بانکی هم اقدامات لازم را انجام داد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که اگر مسائل قضایی و دعاوی این شرکت با ارگان های دولتی نهایی شده و به جمع بندی برسد و مساله وزارت اقتصاد و سازمان حسابرسی حل و فصل شود مشکلات پدیده مرتفع می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری گزارشی در مجلس برای حل مشکلات پدیده طی قریب به یک سال و نیم گذشته افزود: تقریبا جمع بندی گزارش این بود که بخشی از مسائل این شرکت حقوقی و قضایی است که به دلیل ورود دادستان در این پرونده عملا تصمیم گیری در این بخش مربوط به حوزه قضا است و بخش دیگر مربوط به وزارت اقتصاد است که جلساتی در کمیسیون و هیات رئیسه مجلس دوره نهم در این خصوص برگزار شد.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه مسائل مربوط به بخش دولتی به نتایج خوبی رسیده است، خاطرنشان کرد: یک بخشی از این پروژه هم مربوط به بازار بورس و سرمایه است تا سهام شرکت بر روی تابلو قیمت گذاری شود که قاعدتا باید شفاف سازی اطلاعات و صورت حساب های مالی شرکت به طور کامل صورت بگیرد تا این مهم محقق شود.

وی با بیان اینکه با صحبتی که دیروز با با رئیس سازمان حسابرسی کردم ایشان گفتند که شفاف سازی بخشی از صورت حساب های مالی مانده است، یادآور شد: اگر این صورت های مالی شفاف شود می توانیم تصمیمات لازم را بگیریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس آمادگی کامل برای حل مشکلات این مجموعه را دارد، و با توجه به حضور مردم از شهرهای مختلف در میان سهامداران پدیده، تلاش اکثر نمایندگان مجلس این است که بتوانیم مشکلات این پروژه را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.