سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

شروع به کار 710 معلم جدید در سال تحصیلی 96-95 در استان همدان

معاون پژوهش آموزش و پرورش همدان از شروع بکار 710 معلم جدید در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز مهری با تاکید بر اینکه 350 نفر از دانشجویان علوم تربیتی و آموزش ابتدایی به طور قطعی در مهرماه در دوره ی ابتدایی مشغول به کار میشوند افزود: 360 دانشجوی دبیری هم داریم که در بهمن ماه در دوره ی اول و دوم متوسطه مشغول به کار میشوند.

معاون پژوهش آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:بخش عمده ی نیروهای معلم روستایی با سوابق بالا که در منطقی مانند گل تپه، قروه و کبودرآهنگ هستند را به مناطق محل زندگی خود انتقال میدهند و نیروهای جدید را جایگزین این معلمان میکنند.البته نیروهای جدید نیز در اولویت اول در مناطق زندگی خود مشغول به کار می شوند.

وی افزود :117نفر از نیروهایی که امسال مشغول به کار میشوند استخدامی های سال گذشته هستند که در طول سال تحصیلی 95-94 دوره های آموزشی را طی کرده اند که این دوره های آموزشی تا شهریور ماه ادامه دارد و اول مهرماه وارد مجموعه ی آموزش و پرورش خواهند شد.

بهروز مهری با تاکید بر اینکه میانگین تعداد دانش آموز به معلم 10 به 1 است اظهارداشت :در بخش ابتدایی به دلیل ایجاد ساختار جدید به تعداد کلاس های جدید ساخته شده به نیرو نیاز داریم که معلمان 350 کلاس از 870 کلاس تامین می شوند وبقیه از نیروهایی که از دوره ی ابتدایی به متوسطه منتقل شدند بازگردانده می شوند و تعدادی از معلمان مازاد دوره ی اول و دوم هم به ناچار به حوزه ی ابتدایی می آیند.

وی ادامه داد:در واقع در منطقه و استان کمبود معلم نداریم و کمبود معلم در دوره ی ابتدایی نیز با شرایط عنوان شده قابل حل است.

انتهای پیام/ ص


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.