سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان اصلی کاروان های راهیان نور

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:شرایط آب و هوایی مطلوب استان کرمانشاه در مقایسه با جنوب در فصل تابستان،کاروان‌های راهیان نور را به سمت این استان سوق داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی یوسفی‌راد  با بیان اینکه برای حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های استان کرمانشاه تا پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است ادامه داد: استان کرمانشاه در این فصل از سال میزبان اصلی کاروان‌های راهیان نور کشور است و سمت و سوی استان‌های اعزام کننده کاروان‌های راهیان نور به سمت این استان است.


یوسفی‌راد در ادامه  با بیان اینکه هر ساله افتتاح سال راهیان نور کشور در اردیبهشت ماه و همزمان با سالگرد عملیات شهدای بازی‌دراز و از استان  کرماشاه انجام می‌شود، گفت: از ابتدای سال راهیان نور تاکنون بیش از 150 هزار نفر به صورت کاروانی و سازمان یافته و مردمی و خودجوش در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند.

وی پیش‌بینی کرد: امسال تعداد زائرینی که در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه حضور پیدا می‌کنند به مرز یک میلیون نفر برسد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.