سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه وحشتناک تیراندازی مرگبار پلیس شیکاگو به نوجوان سیاهپوست+ فیلم و تصاویر

جنایات هولناک پلیس آمریکا علیه افراد سیاهپوست تمامی ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "آی تی وی،" به تازگی فیلمی از لحظه تیراندازی پلیس شیکاگو به سمت یک نوجوان سیاهپوست منتشر شده است. "پال اونیل،" نوجوان سیاهپوست 18 ساله به ضرب گلوله پلیس کشته شد.
 
پلیس مدعی شد: وی هفته گذشته یک خودرو را به سرقت برده بود و در حال رانندگی با این خودرو بود؛ به همین دلیل به سمت او تیراندازی کردیم. 

فیلم و تصاویر مربوط به این تیراندازی مرگبار امروز منتشر شد. این فیلم پال را در حالی که روی زمین دراز کشیده است و به شدت خونریزی دارد، نشان می دهد و پلیس نیز در این حالت به او دستبند می زند.

یک وکیل تصاویر مربوط به تیراندازی پال را وحشتناک خواند و گفت: این فیلم می تواند افسران پلیس را به قتل متهم کند. این افسران پلیس، نوجوان سیاهپوست را به قتل رساندند. اگر او در حال راندن یک خودروی دزدی باشد، دادگاه باید در خصوص جرم او تصمیم بگیرد.

پلیس به این نوجوان که سوار بر یک خودروی "جگوار" بود، تیراندازی کرد. پس از مدتی نوجوان کنترل خودرو را از دست داد و از داخل خودرو فرار کرد. نیروهای پلیس نیز به سمت او رفتند و به او دستبند زدند. پال بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست داد.



برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.