سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی هرمزگان

مديركل حمل و نقل و پايانه های هرمزگان گفت: تير ماه امسال بیش از 7 میلیون و 374 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،عليرضا مجرد با اشاره به حجم تردد وسایل نقلیه درمحورهای مواصلاتی هرمزگان  افزود: 34 درصد از كل ترددهای ثبت شده در این مدت مربوط به وسايل نقليه سنگين بود.

وی گفت: بيشترين حجم تردد در محور بندر شهيد رجايی به بندرعباس با بیش از 260 وسيله نقليه ثبت شده است .

مديركل حمل و نقل و پايانه های هرمزگان میانگین نرخ جريان ترافيك در سطح راه هاي مواصلاتی استان معادل 167 وسيله نقليه در ساعت اعلام کرد.
مجرد افزود: بيشترين نرخ اين جريان ترافيكی مربوط به بندرشهيد رجائي - بندرعباس  با نرخ جريان تردد 948 وسيله نقليه در ساعت بود. 

وی سرعت میانگین تردد در شبكه راه های داراي تردد شمار استان در مدت مذكور را 69 كيلومتر در ساعت عنوان كرد و افزود: بيشترين سرعت متوسط در اين مدت 97 و 7 دهم كيلومتر در ساعت مربوط به محور بندرلنگه - سه راهی چارک بود.
مدير كل حمل و نقل و پايانه های هرمزگان گفت: كمترين نرخ جريان ترافيك در اين مدت با 14 تردد وسيله نقليه در ساعت مربوط به محور سه راهی چارك-بندرلنگه بود.

مجرد با تاکید بر رعايت نشدن فاصله طولی مجاز بين دو خودرو از سوی  8 درصد وسايل نقليه در محورهای مواصلاتی استان افزود: بيشترين تخلف عدم رعايت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهيد رجائی-بندرعباس با بیش از 117 هزار  وسيله نقليه به ثبت رسيد.

وی گفت: بيشترين تخلف  رعايت نکردن  سرعت مجاز نیز مربوط به محور دشت امام- فين با ثبت حدود 53 هزار تخلف وسايل نقليه رخ داد.
مدير كل حمل و نقل وپايانه های استان هرمزگان با تاكيد بر نظارت دوربين های تردد شمار و كنترل سرعت بر تردد و فعاليت رانندگان درتمام محورهای استان در طول شبانه روز افزود: اطلاعات متخلفان سرعت غيرمجاز به صورت آنلاين و مستقيم برای اعمال قانون به پليس راهور ارسال می شود.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.